lördag, april 14

home sweet home

ja, så var man hemma igen. två korvar vid namn jessica och rita som varit mitt ständiga sällskap den senaste veckan ligger och försöker sova jämte mig, medans jag är pigg som satan och sitter och knappar på min lilla dator. på ett antagligen mycket störande sätt. feels good! imorgon slipper de mig i alla fall äntligen, då de båda återvänder till sina små hem för att få tillbringa åtminstone de sista två lovdagarna hemma...

men ja, vi har haft en fabulöst fin skidvecka med mycket skidåkning i alla riktningar, skratt och blåmärken, hästar, hundar och katter, matlagande, schtekande (om än inte så mycket som man hade hoppats...), pusslande, pulkaåkande och allt annat fint som man kan tänkas göra. jag är mycket nöjd, och mycket glad att de fina flickorna ville följa med till min älskade lilla nordliga by. ♥

förutom massa filmande, som resulterade i den film jag redan har lagt ut och som även länkats på facebook, har en mängd fina bilder tagits under veckan, och dessa tänkte jag försöka publicera på något bra sätt under morgondagen. om jag nu hinner, innan jag ska ut på spexiga äventyr i okända marker... men det får vi helt enkelt se, annars blir det på söndag istället! nu ska jag dock samla mig och försöka sova lite tror jag, för allas skull. kändes bara bra att göra en liten uppdatering här på bloggen om läget liksom. men ja. puss och kärlek i mängder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar