måndag, maj 7

känslostormar

de senaste dagarna har varit fyllda till bredden och det mesta har varit fantastiskt fint. så mycket intryck och tankar och känslor att processa att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen, men det ska nog gå det här också. på onsdag flyger jag över havet till dublin med rita och jessica och kommer ha en sjukt spexig vecka i en ny, fin stad. innan dess ska jag försöka greppa mitt liv lite mer, lägga ut lite fler bilder från de gångna dagarna och dessutom springa in våren i slottskogen tillsammans med rita och en himla massa andra människor.

men ja. lite så här såg det i alla fall ut när jag och mina fellow strömmakamrater äntligen tog STUDENTEN!!:

(och tur att man har en bästa vän till hands när det blir så där lite överflöd av känslor... )

(ps. det är faktiskt sjukt roligt att bilden på mig och fanny är typ likadan som den på filip och fredrik..!)

2 kommentarer: