tisdag, oktober 19

big city love/hos agnes i huvudstaden♥

ett par veckor av förväntan och en fredag med enbart rastlöshet och längtan.
en obekväm tågresa. klev på i en stad, klev av i en annan. 
för jag kom fram tillslut, till den stora centralstationen de har i vår huvudstad, där jag kunde trampat runt ett par dagar om inte min fina storasyster tappert hade stått där på perrongen och väntat på mig. 
åh ni anar inte hur skönt och bra det var, att komma bort, att komma dit. att känna syster-samvaro igen, vara nöjd. strosa runt på söder, shoppa strunt, göra ingenting. tillsammans, jag och agnes. 
håhåhå. och jag känner inte för att skriva mer nu. 
det var bara så helgen var. 
finast.













1 kommentar:

  1. fabulösa bilder, du ger en mycket mer nyanserad bild av vad jag EGENTLIGEN kände under vårt fikabesök (från oförställd glädje till förtvivlan). gillar också att man faktiskt kan urskilja pärlorna på koftan, på mina ser jag mest ut som spökplumpen.. en god helg var det!

    SvaraRadera