söndag, december 5

närmsta bloggplaner:

¤ göra ett bild-inlägg om helgens snöhundar och gangstahästar (♥)
¤ skriva ett inlägg om istanbul på matildas önskan (ja, jag är seg men jag ska göra det, promise!) 
¤ skapa en gadget med previous månadens män. jag vill att de ska kunna finnas kvar, de är så himla fina!



bloggen blir kanske inte först prioriterad så ofta (då jag nog mer gillar att läsa andras bloggar än att blogga själv...), men dessa saker SKA hända, inom den närmsta framtiden. 
så folk får lite tid att förbereda sig, liksom.

det finaste just nu är väl känslan som dröjer sig kvar från fredagskvällen/lördagsförmiddan, som spenderades i ylvas hem ute i vildmarken. och att jag för tillfället drömmer om saker som faktiskt kan bli verklighet, om jag bara har lite tur. plus dagens rätt så fabulösa snö-ridtur förstås. 
imorgon åker jag från marstrand och kommer inte tillbaka på två veckor.
då kommer jag ha slutat skolan. stört.

3 kommentarer:

  1. änt-li-gen!
    jag skojar inte när jag säger att jag har klickat in på den här jäklans bloggen 28 gånger idag och minst lika många igår!
    det är inge kul när du inte uppdaterar, så sluta tro att du har nått slags sånt där.. liv! för det har du inte. blogga mer istället för att hitta på roligheter så som att rida! (du kan ju läsa om när jag rider i min blogg istället, det räcker så!)
    föresten så trampade min dumma pålle av sig ena skon igår. så jag kunde inte rida idag, trååååkigt! dör.
    kärlek och fred,

    SvaraRadera
  2. jag gillar mer att skriva själv än att läsa bloggar. och den här "våren" som du pratar om, är det nån kompis till dig? någon som du har hittat på kanske? någon som alltid vill vara din vän och hålla dig i handen?

    SvaraRadera
  3. hej.
    jag antar att pjäsen kanske behandlade hur hon drog ut i sitt krig, såg div. helgon och gudar och tillsist blev bränd på bål. hela livet liksom. förmodligen spelades hon av en limpa innan hon blev femton.

    SvaraRadera