måndag, februari 28

Det var fint med lov, skönt och mysigt.
För det var det dock inga lat-dagar, vi gjorde allt ett par mil under veckan, fick tränat carving för instruktör och jag utvecklade mina ditintills obefintliga kör-kunskaper med häst och släde(/lastpall!)

Det var som alltid fantastiskt att åka skidor, det finns verkligen inte mycket som är bättre. Jag byggde under veckan ytterligare upp min längtan efter att åka på skidresa med mina allra bästa vänner, tanken på det är helt awesome, och avla ett löfte om att det ska bli av under 2012.











En dag for över norska gränsen också, besökte Röros-martnan och dog nästan av köld. Men det var det värt. Röros var fint.
Dessutom körde vi faktiskt äkta släde också ska ni veta :

♥♥♥

3 kommentarer:

  1. världens segaste rapporterar härmed att dessa bilder är geniala. jag vill döpa dina framtida syskonbarn efter dessa bilder! c'est tre tres magnifique<3<3<3

    (och helst hade jag ju haft dig här alltid..)

    SvaraRadera