torsdag, mars 24

Hestar ♥.

Åh, hästar alltså. Jag blir helt lyrisk, jag skulle så gärna vilja ha en liten islandshäst att kalla min egen, att träna och ha roligt med, vandra i skogen och köra. 
Idag cyklade jag och Johanna iväg till stallet på min cykel för att gå ut en sväng med Stjärna och Elgur efter att vi var klara med korna för dagen. Dock hittade vi bara en häst vi skulle ha, vilket inte var så bra. Men som tur var så var Lena hemma och upplyste oss om att de andra hästarna gick uppe i skogen i en annan hage och lovade att följa med oss och visa. Och när vi skulle vandra iväg sa hon "vill ni rida ner hästarna föresten?" 
Snart satt vi alla tre på varsin mjuk barbacka-rygg. Det var så otroligt mysigt. Magiskt. Vi red ner till stallet och jag och Johanna fortsatte på ytterligare en liten sväng, jag på Elgur och hon på Stjärna.
Åh. Jag vet inte om det går att förmedla, men få saker gör mig så lycklig som närheten till hästar.


'




(Bilderna är föresten inte från idag, utan från en promenad-tur förra veckan. ♥)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar