onsdag, mars 30

världens tillstånd och allt som händer dessa dar:

jag sväljer ner tårarna när jag läser vad hon skriver, A. det är inte okej, det är alldeles för orättvist att man ska behöva förlora någon så. 
dagens ledsenhet.

men dagen i övrigt har varit underbart arbete bland hästarna på skolan, med bästa Gunnel och massa ny positiv självkänsla! uppfylld av det jag älskar mest och galet spirituell. tror nog jag är lite för mycket, men så får det vara, balansgången i vardagen är alltid svår..!

dagens tankar har mest rört sig runt framtid bland hästar och idéer om projekt med unghäst/inridning.
dagens händelser har varit träningen med Candy, nyinvigningen av sadelkammaren med tårtkalas och mina mycket nervösa försök att starta och köra elmoppen, samtidigt som jag försökte minnas allt som Gunnel hade sagt om hur jag skulle göra. det var också fint att få träffa Rita igen, som kom hit med sin far för att vara med på mötet om utlandspraktiken. och själva mötet var ju lite mysigt men inte så mycket nytt för min del. jag ska till Island och jag står för kontakten med gården, så allt vi vet är vad jag själv har tagit reda på. haha. men men, det är intressant att höra om det som rör de andra platserna också förstås! 

snart är det för övrigt dags för en ny månadens man på bloggen och jag ska dessutom försöka få till lite fin ny design. här behövs lite radikal förändring! 

nu ska jag snart ta och krypa till kojs, nöjd och trött med påtaglig träningsverk i muskler jag uppenbarligen inte använder alltför ofta. gott! 

men innan det får ni en kvälls-Stenmark;




sov godast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar