torsdag, april 14

3:e bilden: En bild på någon i din familj.


Haha. Det där är min kära pappa. Någon i min familj. Antagligen är risken stor att han inte vill dyka upp på min blogg, men jag är beredd att ta den smällen. Han borde ju vara hedrad tänker jag... Hum-hum.
.
Eventuellt var det någon som snubblade över ett tidigare existerande, mycket märkligt blogginlägg innehållande x antal filmklipp som inte gick att spela upp. Eller som gick att spela upp, men inte var särskilt begripliga för det. Igår åkte vi nämligen på en utflykt som fritidspersonalen på skolan ordnade, med målet att vi skulle klättra ner i en grotta kallad "Torkels gömma" mitt inne i den djupa Hyssna-skogen! Vi ökade spänningen ytterligare genom att under vår expedition filma ett antal otroligt fängslande action-klipp, samt farväl-filmer till nära och kära ifall vi skulle förolyckas och ett mycket sorgligt slut-klipp efter ett tragiskt bortfall under utforskandet.
.
Men dessa klipp ville sedan tydligen inte vara bloggers vän, eller om det var tvärt om, och därför blev de aldrig tillgängliga för allmänheten. Jag beklagar detta, men kanske kommer de upp så småningom. Annars kanske det blir lite glest på bloggen den närmaste framtiden, på grund av att jag imorgon far med föräldrarna för att återupptäcka snö och åka diverse skidor. Det blir nog gos. Och annars önskar jag alla fina människor en utomordentlig påsk! Hoppas den blir glad, typ.
.
♥/e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar