söndag, maj 22

nothing, tra la la

Igår och idag har varit annorlunda dagar, dagar som sällan infinner sig i mitt liv. Jag har varit stressad på allvar, stressad så att jag har haft huvudvärk, fast jag inte insåg att det berodde på det förrän idag.
.
Nu har den dock försvunnit tillsammans med fördjupningsarbetet jag skickade in för ett par timmar sedan. Kvar är bara lite vanlig, hälsosam efterångest, som jag alltid har.
.
Men det har varit en tärande dag, och jag var relativt opepp tills jag för en stund sedan såg ett lite ogreppbart meddelande och kände att någon faktiskt behövde mig. Hon är nog lite galen tror jag. Men nu kan vi ju dela förkärleken till sms-romaner, och kanske erövra världen eller något annat revolutionerande.
.
Snart ska jag göra Marstrands-natten osäker tillsammans med min ultimata nattpromenad-partner som jag undvikit en tid. Men det blir nog fint, jag hoppas det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar