torsdag, juni 30

the tall one with the auburn hair

två nätter har jag sovit i min egen säng nu, skönt är det bäst beskrivande ordet på hur allt är och det är enbart lusten att blogga som uteblir. ni förstår att det bara finns så mycket annat att fokusera på just nu! typ att lägga tid på de fina människor jag skulle vilja träffa. 
.
jag längtar särskilt efter världens bästa rumskompisar, mina fina anna och lisa. och efter ellinor, och emma, och johanna, och jessica, och michelle, och carro, och rita, och anna, och moa, och indira (!), och malin, och nicklas, och nelly, och älskade älskade madde, såklart! det där blev kanske lite överdrivet mycket. men så är det verkligen. fanny, bianca och kristina har jag redan fått hänga med i alla fall, så himla fint, och imorgon kommer ylva hit. mumma, I say.
.
helt i fas med mitt liv är jag dock inte, och allt går lite upp och ner även om att vara hemma ger mig en lugn grund. har inte tagit mig igenom bilderna från island än, men planen är att de ska upp på bloggen så småningom. jag hoppas att jag ska lyckas ta mig i kragen innan det hinner bli ointressant bara. annars lägger jag kraft på att leta sommarjobb, för att få något konstruktivt att göra med min plötsliga sommar, men det är förstås inte det lättaste så här sent. jag håller bara tummarna för att jag ska ha lite tur..!
.
och det får nog bli allt för ikväll, jag stupar snart av trötthet och har mycket att göra imorgon. men en bild från min vulkanö får ni ändå, som ett smakprov. imorgon är det föresten dags för en ny man här. spännande!  från ella.



3 kommentarer:

  1. hej fiin fina ella<3
    jag tänkte fråga dig en grej..
    när jag har kommit hem och landat och allt sånt där tjaffs, skulle du vilja ta en fika med mig då?
    det skulle i alla fall göra mig glad, för vet du vad? jag fick inget ordentligt hejdå, så jag typ saknar dig. massa.
    kärlek<3

    SvaraRadera
  2. aaaaah, fy vad skönt det känns att du verkar må bättre nu! Ellabella, det känns skönt att ha dig hemma! <3 Jag vill gärna träffas snart, men det blir svårt att hinna snart. Praktik och läger all day long i två veckor till. Men du och rita kan pallra er hit till lilla kinna i helgen, jag är ensam hemma med hundarna hoho (a)
    saknar dig! Hoppas vi ses snart, lilla bacon <3

    SvaraRadera
  3. i miss you too ♥

    jag tror jag vet precis vad du behöver. jag och du åker till lena och avlivar ellen, så kommer allt att kännas bättre ska du se! ^__^

    SvaraRadera