torsdag, juli 14

hej. ikväll skriver jag blogginlägg för att jag flera gånger både idag och igår har känt peppen för att skriva, just där och då. för tillfället ska jag inte säga att jag är opeppad, men jag har ändå inte något riktigt sånt moment precis nu. fast det går allt i alla fall!
.
roliga saker har hänt den senaste tiden, som att jag har ringt till kvarnbacka islandshästar och fått positivt svar om att komma dit på höstlovet och göra "sverige-studierna" för projektatbetet och det bara känns så himla bra! imorgon ska jag cykla iväg tidigt tidigt för att jobba min första dag på café zanzibar, känns också bra. 
missar vissa roliga saker, för att ge plats åt andra, men det känns liksom okej, så himla fint att känna att det finns så mycket härligt i livet nu, asfina människor som vill göra roliga saker, myshäng mest hela tiden och allt sånt! spontana störda saker, beslut som blir bra och hemligt pyssel.
.
nu hoppas jag på fast jobb, fast ändå med tid att åka till brännebråten och ylva, morfar i onsala och lite rökås, och helst segla ett par dagar med päronen också. haha! lite motarbetande förhoppningar kanske. men jag får bara vänta och se. 
.
nu är det nog sovdags. puss och kärlek på er, lite särskilt till matilda som jag inte har hört av på jättelänge, och anna (brevvän) som jag tänker på och så jessica som är ett litet känslotrassel utan dess like. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar