fredag, augusti 26

när du dör.

okej, första hela skolveckan har varit en pärs på sitt sätt men fantastiskt fin också. igår blev jag islängd i dammen, och jag förtjänade det nog ganska mycket. fast det var lätt värt. igår utförde jag även en spontan operation på linas ko klara. och misslyckades verkligen med att plugga. som en normal torsdag bör vara? idag har det äntligen införskaffats ett par tömmar, sexton meter långa, som är början till träningen med mccartney, ponnyn som blir min för tre månader framöver på måndag! så. himla. skönt. att ha något att börja med där. helgen som kommer nu ska bli en lugn plugghelg. få gjort saker, ha släktkalas för agnes, träffa freja. jag behöver det. behöver få sova ut, ta det lugnt. idag var det verkligen riktigt illa, jag tog liksom små power-naps på mattelektionen för att sen orka fokusera på boken ett par minuter. galet. nästa vecka ska jag försöka sova mer. i förebyggande syfte. men nu skriver jag bara om strunt. ikväll hänger agnes på mitt rum, hon gör skivfodral och jag sitter vid min dator, sånt som kallas kvalitetshäng. på söndag flyttar hon hem till stockholm igen, så man får ju passa på...

1 kommentar: