tisdag, augusti 9

spexhelg! ♥

Här följer foton från den gångna helgen, från Simons piercande av Michelle på fredagen i vårt badrum (!) till posande med den halvsovande Ken på lördagsnatten. Alla bilderna tagna av diverse blandade människor med Jessicas fin-kamera, och jag kan ju säga att det var mer än lovligt roligt när vi tittade igenom dom alla utan föregående rensning på söndagsmorgonen..! 

Jag är så galet glad att det blev så roligt som det blev, alltihop. Att jag har vandrat genom hemma-gatorna tillsammans med mina flickor, att vi har varit uppe så sent som man nästan bara är när det är sommarlov, att Daniel, Jimmy och Julle bara spontan-kom ut till Marstrand på lördagskvällen, att grillen gick sönder först efter att vi hade grillat och att vi aldrig, aldrig någonsin kommer glömma Ken.

Och sen blev huset väldigt märkbart tomt, men som tur var kom finaste Fanny hit på söndagskvällen och fyllde upp tomrummet och så hade vi myskväll, bara vi två. Dessutom glömdes det såklart kvar diverse saker också, till exempel någons Sony Ericsson-laddare, men det löser vi nog när vi återvänder till Strömma om drygt en vecka igen (!). Nu ska jag strax krypa till kojs med åska, blixtar och regnsmatter mot fönstret. Imorgon händer förhoppningsvis ytterligare lite spexiga saker, men mer om det senare. Nu får ni bara njuta av de fabulösa bilderna! 




















3 kommentarer:

  1. Har Anna gått och skaffat septum? Hälsa henne att det passar henne jättebra!

    SvaraRadera
  2. Tack för en hel-skön helg Ella! Så himla fin!<3
    (det är min sony ericsson-laddare)

    SvaraRadera