lördag, september 10

men tänk dig en fin pojk till den kalla hösten och vintern?

bara för att det händer asspexiga saker och jag lovar att skriva långa inlägg om dom här så krånglar internet på strömma jävel i kombination med att tiden inte räcker till och blogglusten är som bortblåst. men en blogg är bara en rejäl ego-boost och därför struntar jag i hela grejen. istället msn-dejtas det med världens bästa roomie-anna och vi är så fåniga att jag tror jag dör inom en snar framtid, pratar om allt som är fint och allt som är stört och lite annat däremellan, men det ska nog stanna mellan mig och anna..! hon är verkligen galen, rätt störd och väldigt snuskig. men hon är helt underbar. oersättlig, och en av mina allra bästa vänner. 






2 kommentarer:

  1. ANNA ÄLSKAR EN ELLA! OKEJ? ♥♥
    och ja, samtalet bör hållas hemligt..

    SvaraRadera
  2. ja han är alldeles förskräckligt fenomenal faktiskt, en fantastisk man jag numera bor med.
    och jag väntar på lille brevet.... sitter där nere vid brevlådan vaaaarje dag och väntar på att det ska komma... typ. ujujuj...

    SvaraRadera