torsdag, september 29

okej, nu kan jag inte hålla mig längre

jag har den senaste veckan prioriterat bort bloggandet för viktigare saker, så som världens finaste ponny och alltför mycket skolarbete att ta igen. men mina fina sambos, som jag saknat en hel del efter en vecka utomlands, klagar på bristen på uppdateringar och nu kan jag inte riktigt låta bli, ett litet litet blogginlägg ska jag publicera. ett mikroskopiskt blogginlägg som egentligen inte innehåller mer än de här spexiga sakerna som har hänt det senaste;
.
¤ jag har upplevt en galet rolig, intressant och innehållsrik vecka i polen tillsammans med ett underbart gäng och framförallt lärt känna en mycket fin liten sara! (blogginlägg om det borde verkligen komma i helgen..!)
¤ min allra finaste storasyster har tagit körkort!
¤ jag, c och e var igår på en fabulös middag hos carl och hade qualitytime deluxe, helt oslagbart!
.
och såklart måste jag skriva att jag även varit på visit på vårdcentralen i sätila idag, där de bekräftade att jag hade borrelia och gav mig lite piller som jag nu ska förtära tre gånger dagligen tills det inte finns några kvar. så jag och emma kan utöka våra små pillerpartyn till typ pillerparty 24/7 nu! way!

2 kommentarer:

  1. har du fått borrelia? hahahaha! <3

    SvaraRadera
  2. en ella vet hur man gör en anna glaaaad. hihi! jag fick brevet idag för det kom ju till pappa för ett tag sen men jag kunde åka och hämta det först idag och jag fick ett mixtape! typ! mitt första! åååh finis.
    och hoppas du inte dör. det vore så himla typiskt.

    SvaraRadera