söndag, oktober 23

världens bästa söndagskväll


det är total kärlek och finhet ikväll. vi har återförenats på strömma för ännu en söndagkväll och för en stund sedan fick jag lite ångest över att det snart kommer en tid då det inte blir så något mer. galet. men never mind, det jag ska fokusera på är hur fint allt är för stunden. 
.
för livet är rätt fint nu. tidigare idag inhandlades äntligen den fabulöst underbart fantastiska kameran jag har spanat på en tid, som föräldrarna har varit grymma nog att ge mig i för tidig artonårspresent. då denna veckan ska det fotasfotasfotas, ihhhh! efter kamerahandlande for jag iväg med bussen mot strömma och stack ut en barbackatur med lilla hästen i mörkret, så satans mysigt. mackan tramsade sig lite, men det gick bra tillslut!  och efter ridturen återvände jag till vårt lilla strömmahus där michelle, kristina och rita strax anslöt och vi ockuperade soffan med tända ljus och datorer. gos! 







och bilderna i det här inlägget är alla från fina tillfällen den senaste tiden, främst från i torsdags då lena var här och hälsade på, och även jimmy, julle, daniel och joanna kom på visit. det är mycket hundar och fina människor just nu. i like. 

1 kommentar: