tisdag, december 27

what we do, sometimes ♥

gott folk! här är en liten film, filmad och ihopklippt av min fabulösa syster, på julaftonens pulkarace med mig, pappa, faster gunnel, emma och eivind, nedför bilvägsbackarna från vår fjällstuga. den är fantastiskt rolig och sammanfattar höjdpunkten på min julafton, så jag hoppas innerligen att ni kollar. for real, den är grym och agnes ska ha all cred för sin första kreation i imovie!

när ni tittar ska ni föresten också veta att det var stört läskigt, för det var helt mörkt när vi kom så långt att agnes pannlampsljus inte nådde längre, och vägen svängde och det gick fort! jag åkte på mage, och det innebär förstås en risk för sig som jag själv får stå för, men ändå! läskigt, men fett spexigt. enjoy!



imorgon åker vi härifrån och på torsdag bör jag vara tillbaks i kära marstrand igen, så ni vet. då kommer ett lass med bilder från skidveckan, men tillsvidare får ni hålla tillgodo med denna film. puss,  och massa massa kärlek!

2 kommentarer: