tisdag, mars 13

agilityyyyyyyyyyyy

hundarna är äntligen på strömma och första dagen har varit så hilarious att vi inte hade kunnat önska oss bättre! emma fixade nyckeln till förrådet och efter middagen möttes emma, michelle, emma och jag upp med våra äckel-hundar vid träningshagen, släpade ut skolans agilityhinder och hade vårens första träning! visserligen hade varken ninjo, akiva eller hippie gjort agility förut, så det var mest en prova-på-träning, men ändå en träning! madde och rita assisterade och fotade. fabulöst. ♥

















1 kommentar:

  1. Åh mysbilder!! fina hela högen! :D
    du jag kom på en sak föresten, tog du några bilder på morgonen där efter festen här i göteve ? fick för mig att du gick runt o fotade där ute, men mitt minne är så blurrigt så jag vet knappt vad som är sant och vad jag själv hittat på xD

    SvaraRadera