fredag, augusti 31

Pics!

nu tänkte inte jag vara så duktig att jag skriver bildtexter till varje bild, för det är ganska sent på kvällen och jag är ganska pissed på vår halvt fungerande internetanslutning. därför ska bara nämnas att här är en hög bilder från våra två första dagar på irland, från att vi lämnade landvetter i onsdagskväll till att vi anlände till kenmare igår eftermiddag. med lite blandat från när vi öppnade emmas superspexiga och fina hemliga brev som fick oss både att skratta högt och nästan gråta lite, vårt sovcamp på flygplatsen i cork samt vår frukost mogonen efter och vårt häng utanför parken i kenmare!











ja, och så kan jag ju kanske säga att vi har det väldigt bra här också förresten! vi har flyttat in i vår villavagn, första jobbdagen är avklarad, vi har suttit ett antal fler timmar i sadeln än vi är vana vid och haft kids på ponnier med som handhästar på tur! mycket nytt, roligt och utmattande. och nu förlorade jag precis internetanslutningen igen - faaaan! >< ahh, måtte den komma tillbaka. snälla? yeeees! okej, nu ska jag inte utmana den längre än nödvändigt, dags att posta detta inlägg. snart hoppas jag att vi ska ha löst det här med internet-et lite bättre och skaffat lite möjligheter att skypea, men tills dess sänder vi all kärlek och tankar härifrån irland och hoppas allt är bra hemma!

1 kommentar:

  1. Tjus! Can't wait to höra mer... Vi bakar shortbread och hänger i köket, jag, t-t och emz. Har sett på musikal (still goin strong) och bett för att du redan är officiell groupie för du vet vem...

    Pussel!

    SvaraRadera