torsdag, november 22

every place i go, i'll think of you

idag vill det inte upphöra att sjunga inom mig, jag blir fylld av pepp från allt jag har runt mig, läser blogginlägg som bara gör mig sjukt inspirerad, lirkar fram nya framtidsdrömmar inifrån hjärtat och sitter och skakar med benen som bara vill dansa! åh ljuva nöjda magkänsla. det finns så jävla mycket fint, bra, roligt, spännande, spexigt här i världen, jag vill göra allt och testa allt, vara en som upplevt mycket. ska göra det, håller på att göra det.

och just just nu sliter och drar det i min mage av längtan, djurlängtan, längtan efter mjuk päls och glada ögon. jag har chockerat mig själv med intensivt djurumgänge i tre månaders tid på irland, och nu har det snart gått tre dagar nästan helt utan djur, inte en endaste liten dvärdhamster ens en gång..! så efter tre månaders bortavaro ska jag nu sätta på mig lite ordentliga kläder och bege mig ut i novemberkylan för att hälsa på min bästa bästa vän. ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar