onsdag, december 5

ninjo and winter ♥

senaste tiden har jag haft lite strul med bloggen. eller rättare sagt har jag använt allt mitt utrymme för bilder i blogger, vilket gör att jag inte kunnat ladda upp fler bilder. detta har gjort att jag känt mig himla opeppad att blogga och därav har det inte blivit några större inlägg. 

MEN! nu har jag satt mig ner och rensat lite och skaffat mig en liten mängd utrymme, vilket känns fett bra för idag har jag, agnes, emma och ninjo varit ute i skogen och tramsat och tagit fet-fina bilder och dessa vill jag hemskt gärna dela med er kära läsare!

vintern har sannerligen anlänt big time och det är så himla fint! världen är vit och kall och klar och vacker och jag är nöjd som satan över att vara ledig och kunna njuta av det precis som jag vill. ibland är man riktigt jävla lyckligt lottad. med ett guld-fint julmys som förgyllt dagen har det inte direkt blivit sämre, och snart ska jag pälsa på mig en hög med kläder och bege mig ut i vinterkylan och mörkret för att följa bästa fanny hem. mhh lycka. ♥







(obs! jag sparkar ej på hunden, vi övade slalom!)








3 kommentarer:

  1. annadenstoremäktigerumskamratenonsdag 5 december 2012 kl. 11:07:00 CET

    bilderna när din syster ligger ner på marken, så sjukt fabulösa! Man vill ju nästan krama på henne!!
    väldans roligt :3

    SvaraRadera
  2. (obs! jag sparkar ej på agnes, vi övade... eh, slalom?)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Du kan ju låtsas Emma, du kan ju låtsas... ^^

      Radera