fredag, december 21

winter adventures!

igår kom jag hem från ett fantastiskt sista dygn hos min älskade särbo anna i lövhult, innan jag nu imorgon far upp till funäsdalen för att tillbringa vintersäsongen där. min bästa lilla a försåg mig med frukostmys och harry potter, gosiga djur, granjakt, pepparkaksbak och massa massa kärleksfullt trams, kvalitetstid deluxe med andra ord! fantastiskt fint, och ett bra avslut på den här hemmavistelsen. vi hann också prata en massa om livet och pojkar och framtid och känslor, sånt som behöver bearbetas med kloka vänner emellanåt. det var fabulous helt enkelt. ♥ 

innan jag lämnade skogarna igår hann jag även med att fika med simon, victor och de kvinnliga delarna av familjen hidesjö i alingsås, chill och fint som snus. sedan tog jag pendeln mot stan igen och mötte upp lilla rita och drog med henne runt bland affärer tills fanny anslöt och vi gick för att hitta lite bra föda. efter detta gick vår färd till avenyn där vi avslutade kvällen med pubquiz på babar tillsammans med nathalie, fantastiskt fint även om våra quiz-skills var ganska obefintliga..! anyway, här följer lite bilder från lövhult-vistelsen, samt mina två första giffar någonsin!! *ganska excited och stolt tjej!* enjoy!

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar