tisdag, september 24

jim's orchard


vad kan jag säga, kanada-äventyret blir bara bättre och bättre. intensiva dagar, numera är jag skogsarbetare och har under två dagar gått från noll till att köra monster-maskiner mitt ute i de djupaste skogarna. crazyness, huh?! mycket ansvar. men roligt!

innan detta bar det dock iväg på utflykt, jag, josh, terese och melanie packade en bil och ett släp med hästskit och for till jims lilla trädgårdsparadis utanför lytton cirka tre timmars bilfärd från ranchen. för att jobba, men det kändes som semester eftersom allt var nytt och annorlunda. dessutom blev vi ganska väl bortskämda av jim som visade sig vara himla trevlig och ganska hippie, på alla sätt. 

plockade ändlösa hinkar äpplen, gosade med hundar, badade nakna i älven, åt fantastiska grönsaker och frukter, hade det bra helt enkelt. ja, bilderna talar väl för sig...











3 kommentarer:

  1. Har du hamnat i Kanada nu?! Vad fint. ♥

    SvaraRadera
  2. Fantastiska bilder, vilket ljus! Och vilka eh, jättegurkor? Squashar?

    Skriva brev, ja! Skicka din adress eller skriv till min gamla schletna eller båda!

    PUSS
    //a

    SvaraRadera
  3. inga nakenbadsbilder!?
    mäkta besviken.
    men jag älskar dig ändå<3

    SvaraRadera