fredag, november 22

novemberdrömmar

torsdagkväll. tror jag? det där med att jobba utan fasta lediga dagar, gör att man tappar greppet om tiden. men jo, måste vara torsdag. jag är lite ofokuserad. lite vinter-borta. jobbar hela hela tiden, känns det som i alla fall. fast in emellan blir det ibland tid för att titta på serier, slå på min adoptiv-lillebror, sticka, filosofera över livet. jag önskar att jag inte behövde sova. så mycket välbehövd tid går åt till att sova, indeed. men någonstans behövs det visst ändå, för jag blir på jävla dåligt morgonhumör om jag inte sover tillräckligt. sucks. nåväl, annars har det hänt massor, som vanligt. vi har ridit sex timmars långritt för att få hästarna till vinterbetet, jag jobbar på mina plog-skills, svetsar snökedjor som om jag aldrig gjort annat. så äre mest. och nu måste jag sova, igen. useless. men ja. kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar