lördag, september 18

anteckningsboken, igår: 

Det mesta gör lite ont idag. Magmusklerna, hjärtat, tankarna.
De senaste dagarna har vädret inte alls kunnat bestämma sig. Eller så vill det inte. Men på promenad med hästen är det mest intressant och lite definitivt. 
Jag tänker och det gör ganska ont. 
Tänker att vardagen ständigt är lite svårare utan de där två konstiga personerna och den eldröda hästen. 
Tänker "Jag gör slut med världen" och det börjar regna igen. 
Tårarna är inte så fasligt långt borta, för en gångs skull.
                                                                   



(nu är det bra.)

2 kommentarer:

  1. Jag pratar ju inte med dig, men hade jag gjort det så hade jag skrivit att jag tycker att du är fin.

    SvaraRadera
  2. Jag tror seriöst att vädret ändrar sig hela tiden för att vi människor gör det.
    Och jag tycker inte att du ska göra slut med världen! <3

    SvaraRadera