måndag, september 13

idag/finheter

pojkar upptog mina tankar idag. typ världens finaste. 
en lång sak med glasögon som verkligen var vacker, och så en så himla söt hatt-pojk med asfin tröja.
anledningen var den hemskt tråkiga UF-grejen vi var på i Borås. det var inte intressant någonstans. desto intressantare var de två (åkej tre) fina pojkarna några rader framför oss, som ni kanske kan förstå.
och jag vart lite obsessed, men det var gosigt. gosigt och otvunget. åh.
dessutom var det (en till) jättefin pojke, som såg ut som Draco Malfoy där. vi var nog lite odiskreta i vårt spanande, men han var verkligen ÅH. 
det var nog Tom Felton/Draco Malfoy. på allvar.
och ja, där har ni min dag. + återvändande till skolan, och lite mattetjafs och gos med Rita och Lisa♥.

(här är han på allvar iallafall)

6 kommentarer:

  1. tack, den är väldans ny ja :)
    konstig och utomstående? du, isåfall är det konstig och utomstående som jag gillar mest här i världen.

    SvaraRadera
  2. Asså! Jag vill också se han som ser ut som Malfoy :( Varför tog ni inte kort på dom ? :(

    SvaraRadera
  3. citatet kommer från en låt som heter Sleeping Sickness som City and Colour har gjort. http://www.youtube.com/watch?v=t4EPWD7A87A

    SvaraRadera
  4. Åh, förlåt Moa, men jag tror liksom att han skulle tagit lite illa upp för det hade vart svårt att genomföra utan att han skulle se det tror jag..

    Men alltså, ja. Vi skulle ju ses. Skicka töntiga brev. Vad hände? ♥

    SvaraRadera
  5. Jag typ tappade min hjärna(?!) Nej men, jag vet inte :O Ge mig MSN säger jag bara!

    SvaraRadera
  6. Åh, I see. Det händer den bäste (fast du ska inte tro att du är något)!
    kasslerkottlet@hotmail.com är min läskiga MSN. I'm yours!

    SvaraRadera