söndag, september 26

Dansa, fastän

inte trodde jag att jag skulle bli såhär kär på nytt. 
återuppleva känslan av genialism och magi i texterna hon skriver.
förväntningarna var ingenting. resultatet får mitt inre att sjunga av lycka.
hon ska ut på turné i december.
och hon har börjat blogga igen.
hon är annika norlin. jag är lycklig. 


Jag ska dansa fastän hjärtat brister
Ska dansa fastän hjärtat brister
Det går sönder i takt med basen i marken
Det går sönder i takt med värkande huvet
Vulkan inuti med polerade ytan
Det här golvet ikväll, jag ska vara sist här
Dansa fastän hjärtat brister
Dansa fast du inte är här















här finns facit

4 kommentarer:

  1. sluta noja dig nu ella, dina inlägg är finfina. allihopa av dom! kärlek/ m

    SvaraRadera
  2. haha, mh. jag ska. promise.

    (jag tror att det är tur att jag har dig, litegrann.♥)

    SvaraRadera
  3. word.
    (ang. säkert alltså, din noja vill jag icke beblanda mig med..)

    SvaraRadera