lördag, oktober 9

Fårklipp!

Bilder före/under/efter onsdagens gosiga fårklippning!:



Tok-barnen Michelle och Emma
Again!





Och jag har ingen aning om vad de sysslar med..!

Lisa överlevde tyvärr inte länge nog för att uppleva fårklippningen...
(..jo, det gjorde hon egentligen visst! Det kändes lite för hemskt för att skämta sådär om.
)





Fagander och Lisa+lätt chockat får.




Bästa Josefine 




Klippklippklipp.

Och jag fick faktiskt också klippa får, vilket gulle-Josefine förevigade med med min kära kamera!



Finaste


De underbara fluff-fåren! 



Och Josefine igen, så söt i sin blå overall!




Mag-klipp!

Charm-ungarna Emma och Cati!

Fin-Angelica♥.

Haha, och typ världens stördaste bild! Catis pose och Fagges min, yes!! ^^


Och tillsist gose-fåret som låg och myste i Emmas ficka! Åh.


(För övrigt vet jag inte varför bloggen större mellanrum mellan vissa bilder. Det är lite störigt, men ni får försöka ignorera det. LOVE)

2 kommentarer: