torsdag, oktober 7

Sista dagarna innan praktiken

Nu är det precis så där som jag har sagt hela tiden att det skulle bli. Vi har haft typ fyra veckor på oss att skriva vårt energi-arbete, men det är först nu, dagen innan det ska in, som jag får något skrivet. Men än är det gott om tid. Dessutom går det stadigt framåt, och det blir bra! 
För en liten stund sedan kom Annas tok-lillebror in, sa "är du helt ensam här?" och kastade fyra Geisha på mig. Bättre plugghjälpmedel kan man knappast få, och jag blev glad. Ibland är han ganska fantastiskt bra, den där lille töntige Nicklas. 
För övrigt har halva klassen fårklippning just nu och de av mina följeslagare som precis som jag är lediga istället är ute och busar på annat håll, så här är det lugnt. Bara jag och Billie the vision and the dancers. Lugnt och skönt...

2 kommentarer:

  1. idag sa ebba (fem år): "DU kan vara julafton!" till mig, med precis rätt tonfall. blev glad.

    SvaraRadera