söndag, oktober 3

jag har en ny tygkasse. jag har två serietermosar i plast. en kassettbandslåda med tolv kassettband i.  en kakburk i plåt, jättefin. jag har en tur-och-retur biljett till stockholm. jag har världens bästa syster. i göteborg över helgen. snart åter i stockholm. jag har hittat en ny blogg att läsa. som är fin och förundrar mig. av en anna. jag har mycket kalla fötter. och väldigt mycket i tankarna.


(vi var i kinna igår, på ekomarknad. det var ett så kallat familje-äventyr. och systern min fotade, så ni borde nog kolla in det hela på hennes blogg. för det är värt det.)

3 kommentarer:

  1. nu åter i stockholm (över ett, trött..) fin helg, fina ting. fin jan (ej längre halv) kom snart, kramkram

    SvaraRadera
  2. Åh, jag vill också fynda en massa onödiga saker!

    SvaraRadera
  3. du kan ta bilder på sjömanströjan!!

    SvaraRadera