onsdag, november 24

å jag tänkte jag skulle höra av mig och säga att allt är fint

allt är fint. just nu.


en del saker har hänt och äventyr har genomlevts som inte prioriterats nog 
för att återberättas på bloggen, ännu. jag har inte ångest för det, 
men vet bara inte vad jag ska skriva om och vart jag ska börja. därför tänkte jag bara presentera 
de olika sakerna, med en bild, och så vill jag mer än något annat att 
ni ska skriva vad ni vill läsa om. åkej?


ISTANBUL MED FAMILJ!


VILDA WESTERN-TORSDAGEN!

JULPYSSLET!

LANTBRUKSDJURSLEKTION I LAGÅRDEN!

ALLMÄNT STRÖMMA-TOKERI I SNÖ!


vad tror ni? 


och föresten var det här typ det finaste nånsin. mina fina bekantskaper nelly och hanna har gjort en blogg tillsammans, en blogg om kärlek. kärlek och sökandet efter kärlek. den är jättefin. dom också.
å här är den: 
http://sokandeefter-hon.blogspot.com/

2 kommentarer:

  1. Ella, vi har fortfarande inte fikat :O När ska vi göra det? (plus att jag gärna hör mer om strömma tokerier!)

    SvaraRadera
  2. jag vill läsa om istanbul! strömma är jag så trött på..
    heart.

    SvaraRadera