söndag, november 28

kom ihåg: jag älskar dig, på samiska!



alltså, åh. jag är så dålig på det här med blogg. jag är för oaktiv och jag stör mig på att jag uppdaterar för sällan. jag blir ledsen när ingen respons kommer, men samtidigt tycker jag inte att det är så konstigt. nu senast bad jag att få veta vad jag borde skriva om, men även om mina fina, bästa bloggläsare (♥) kommenterade båda två har det inte blitt något inlägg. åhhh! jag tänker ju att det ska komma, jag bara gör annat hela tiden. men hur ointressant blir inte det, om man får vänta två år tills något spännande kommer, som inte ens är spännande längre?
nae, usch för att ha en ful-blogg. det ska inte vara så längre. jag ska ändra på't. kanske får jag inte mer läsare för det, men jag ska orka för min egen skull. bloggen ska bli intressant. ja!


jag pratade med systern på telefon för en stund sedan, vi sa inte så mycket. vi är mest konstiga. och jag tycker hon verkade lite ledsen. det bestämdes om harry potter-filmen, som vi ska se, vi två, i hemstaden. jag vill faktiskt bara se den med henne. jag tänker ofta på att hon sa att hon hade tänkt att det nästan vore finast om vi två bodde ihop, någon gång. fast jag håller med om att det på vissa plan skulle bli lite.. skumt! i alla fall är det en fin tanke. mycket fin. och jag saknar henne lite för mycket. eller kanske helt lagom mycket..?


jag pratade med min monster-ylva i tisdags. live faktiskt. för första gången på alldeles för länge sedan. för vad är jag utan henne? åh. och åh. och åh. det var som vanligt. vanligt, och jättebra ni vet. det man behöver för att vilja fortsätta vara med. hon är kanske ledsen, jag med. men så är det. jag vet i alla fall rätt väl vad som saknas i mitt liv nu. och det kan återställas. ska. och jag och y ska träffas mera igen. hon gör mig glad ♥.


nu pratar jag med fina anna på msn, roomie-anna alltså. vi pratar tema-torsdagar, planerar stort här! eller egentligen är det annas kära syster, marie, som kom med den underbara idén att vi ska ha pojkbands-torsdag. det kommer bli SÅ roligt! ^___^ även ninja-torsdag, dude-torsdag och turban-torsdag hägrar. mhh. nu på torsdag blir det dock lite light. vår planering vart lite sen denna veckan, men det blir nog prima ändå. med lite fantasi kommer mina galna vänner och jag nog att hitta på något fabulöst!



men för att avrunda det här inlägget lite så vill jag bara säga att imorgon kväll kommer ett nytt inlägg, ett strömma-inlägg efter moas önskan. det är ett löfte. och moa, jag vill ses, snart. eller typ nu. fast det går kanske inte. men strax efter nu. i veckan? ♥
och annars återstår mest att säga godnatt. godnatt och så dethär:

♥♥♥

3 kommentarer:

  1. som jag har längtat efter det här inlägget och åh, ja, äntligen kom det!
    en stenmark på slutet gjorde det inte dummare. ♥
    massa kärlek och annat sånt/ din trognaste bloggläsare.

    SvaraRadera
  2. Darling, jag saknar dig skruttet. Jag har ett hjärta som bultar och slår. Kan jag få träffa dig snart?
    Puss!!

    SvaraRadera
  3. Ja! Strömma inlägg är det roligaste!
    Jag vet inte om jag kan denna veckan, systra min fyller år, men nästa vecka?

    SvaraRadera