onsdag, januari 12

Boade mu mielde/Come with me

för tre dagar sen skrev jag det här inlägget, som inte blev publicerat på grund av någon anledning jag verkligen inte vet om. jo, internet la plötsligt av men oklart varför.
därför, iallafall. blev det nu istället.


imorse slog jag upp ögonen på en ny plats, vaknade i ett nytt rum, i en ny säng. ritas hem. mycket nytt. fast det var samma gamla rita som låg brevid mig, sida vid sida med den nya madeleine. och jag tycker om att äta frukost på en ny plats. 
man undrar ju vad min förkärlek för frukost grundar sig på.



2 kommentarer:

  1. jag skulle göra en daglig koll på den häringa bloggen, men när jag skrev i adressen så skrev jag fel. blev livrädd och trodde du hade tatt bort bloggen. sen såg jag att jag hade skrivit fel och då kunde jag andas ut igen. puuuhhh..
    love!

    SvaraRadera
  2. haha, darling! no worries.
    fast jag har liksom lite tappat glöden, tror jag...

    SvaraRadera