torsdag, januari 6

"Vad jag vill berätta är att jag dör här."



hon är nu arton år och bäst, även om de faktorerna i allmänhet inte automatiskt hör ihop.. 



vi firade henne, lite löst, på con leche under gårdagen (förgårdagen, egentligen, om man ser till tiden...) och det var rätt så lugnt, otvunget och hel-fint. 
hon, hennes systrar och kära vänner är rätt otroligt hel-fina. ♥.


och jag tänker, förövrigt, att vad som nu följer gör hela mig lite gladare för tillfället. 
nämligen:
snövallarna, och andre pops. utomhus. "jag är den du aldrig ser".  ylvas texter. chaigröt. den där melankolikern, och att hon hörde av sig igen.
och framförallt, the Val Kilmer Pony(!);



(det är han, i ponny-format! det ser ju vem som helst.)




och det var typ allt för den här gången. bah. jag och mitt märkliga sätt att blogga. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar