lördag, januari 22

turpentine and patches




jag hade tänkt skriva ett inlägg häromdan om den här låten, men den finns inte på spotify så jag tänkte att då gick det ju inte. sen kollade jag på en video på umeå-teres blogg, vilket jag efteråt insåg var ett annat sätt att göra det på om man inte kan lägga in en spotify-länk!

så det här är alltså braille med regina spektor. låten var min systers favorit, ganska så länge tror jag. 
och den är väldigt, väldigt fin.

jag har lite av en känsla med låten nu. eller jag tänker i alla fall att den är tillägnad min kära rita. jag saknar henne för tillfället. hon tycker mycket om regina, och jag tror inte hon är bekant med den här låten. och hon är väldigt, väldigt fin, därför säger det ju nästan sig självt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar