torsdag, mars 10

but the sadness in her eyes won't go away


Världens goaste Emma och Michelle hjälpte på varsitt håll mig och Angelica i helgen med bilder för marknadsföringen av vårat företag genom att fota sina underbara hundar och vårt godis "in action". Vi ska vara med på en mässa i Skene med massa UF-företag om drygt en vecka, den 19:e mars (den som känner sig manad får mer än gärna komma dit och kika!), och eftersom inga levande djur får vistas i lokalen gör vi vad vi kan för att kunna förevisa våra produkter ändå!

Men när jag bad flickorna om de kunde fota lite hade jag aldrig tänkt mig att de skulle ta så fina bilder, jag blir helt lyrisk när jag ser dem och tänker att de ska sitta på väggarna i vår monter för alla att beskåda. Ingen kommer tveka att handla av oss när de ser dem!

Föresten är den rävlika vackra lilla tollaren på den första och tredje bilden Michelles egen Hippie. Så fin. På den andra bilden är Zero, som tillhör Michelles bror tror jag. Och på de två sista bilderna är Emmas Australian Shepherd, världens bästa Tyra. Så himla go!





Dessutom kom våra visitkort fram idag och de är så proffsiga så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Vi är ju liksom inget riktigt företag, men nu känns det ändå nästan så. Och lite fånigt. Men ballt som sjutton!


4 kommentarer:

  1. Åh, såna fina bilder.
    Blir ju glad<3

    SvaraRadera
  2. Vem har lämnat denna fina men väldigt anonyma kommentar?

    SvaraRadera
  3. jaa klart jag vill!
    anna larsson
    ägelsta gård 2
    71691 fjugesta

    där bor jag inte så ofta men eftersom jag hela tiden flyttar runt så brukar det vara min adress ändå... en brevvän är nog det jag behöver!

    SvaraRadera
  4. Fina vovvar till fina Djurmums-säljare!<3

    SvaraRadera