torsdag, mars 17

I wasn't looking for nobody when you looked my way

Jag vill inleda med att uttrycka att jag anser mitt förra blogginlägg vara ganska lame, men förstås rätt konkret förklarande vilket var min avsikt. Sällan skriver jag så mycket på en gång, det är väl kanske också det..
 
Jag har haft en bra dag idag. Som jag försökte förklara för N förut idag lever jag i en mycket märklig personlig bubbla för tillfället, en bubbla där mitt humör växlar massa. På ett väldigt konstigt sätt. Men idag var det bra. Igår diskuterade vi i flera timmar, jag och C. Idag sorterade jag upp lite i de tankarna och det blev rätt bra. Gav en bra känsla. 
 
Jag åkte in till stan efter att jag slutat hos smådjuren och träffade N. Jag hade en ultimat eftermiddag. Vi hade nog det båda två, det kändes så. Jag andades långa djupa andetag inne på Åhlens och vi gick hand i hand på Göteborgs gator som man ska. Hon sa väldigt fina saker som jag sparar långt inne i mitt hjärta och hon var som hon ska vara. 
Världens bästa töntvän.

Nu är jag universums mest icke-effektiva människa. Men glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar