onsdag, maj 11

allt jag inte vet något om.

jag lovade min matilda att jag skulle publicera ett inlägg med actionbilderna från brännbollsmatchen mellan treorna och lärarna idag. men hur det nu var så satt jag för en stund sen och kollade igenom de bästa bilderna från matchen och kom fram till att de mest skulle utgöra ett mycket fult inlägg. så jag struntar i det. 
fast om du vill matilda så kan du få bilderna med majvor och hennes lilla barn? ^^
.
utanför vårt öppna fönster åskar det för tillfället på ett helt fantastiskt somrigt sätt. jag har överskottsenergi och ganska svårt att fokusera på någonting alls utom island. emma äter glass direkt ur paketet och jag lovade precis kristina att vi ska gå ut och ställa oss i spöregnet om en stund. 
jag tänker på hur svårt det är att försöka förstå vad alla människor menar och inte menar med vad de gör och säger. alla tolkar och övertolkar på sina sätt. det kan väl bara vara en tillfällighet om det blir rätt?
.
jag fick en känsla av att vilja framföra vilka underbara rumskompisar jag har. framförallt är det kanske strömmaflickorna som läser vad jag skriver, men några andra är det ju som faktiskt inte känner någon av mina små sambos och vet hur bra de är. 
.
både lisa och anna är så himla goa, så egna, så otroligt fina. det är finast att tänka att de är bara mina roomies. de frågade mig förut om jag var med på att söka boende tillsammans med dom inför trean också. 
såklart, jag kan nästan inte tänka mig att bo utan dom. ju!
när jag kommer tillbaka från vårt plugghäng hos carro ska jag ge dom varsin asfin kram. 
för jag älskar dom så mycket. 



♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar