måndag, maj 9

Paaaaaaarty!


Här kommer äntligen bilderna, otåliga lilla tönt-Emma! 
.
För i lördags hade älskade Madde artonårsfest med femtiotals-tema. Det var fint, soft och så småningom ganska galet. 
.
Jag inledde dagen hemma hos min fina Kristina och hon agerade min personliga sminkös. Sedan åkte vi tillsammans mot Alingsås och med Annas mamma vidare ut till utanför-Alingsås-någonstans där festen skulle vara. Grillade, spelade brännboll, tramsade runt. Och jag fotade massa, vilket resulterade i att det här blogginlägget innehåller tjugotvå bilder. Ja. 
.
Sedan åkte vi tillslut hem, vid halv tolv typ. Haha, det var en rolig bilfärd in till Alingsås! Och efter lite mer tåg, väntan och buss kom jag hem, vid två och somnade gott i min egen säng hemma. 























1 kommentar: