måndag, juni 13

Lite av här och lite av hemma ♥

Hej alla människor!
.
Ännu några dagar på Island har förflutit och just nu känns allt bra. Verkligen genuint bra. Vi har en chillkväll och jag och mina fellow praktik-kamrater Johanne, Solrún och Steffi har tittat på Troja och Cry Baby. Nu är mina värdar hemma igen och jag hoppas att jag denna veckan ska få lära mig lite bättre hur allt fungerar på gården. Vore skönt.
.
Men anyways, det här inlägget är speciellt tillägnat min lilla Johanna där hemma. För en av de sista kvällarna jag var i Sverige sov vi över hemma hos Emma och jag tog en massa roliga foton (detta var alltså innan kameran kastade in handduken...). Och Johanna bad mig att lägga upp bilderna här, så det tänkte jag göra nu!


 Emms och hennes Tyra 

Anna och hennes Douglas! ^^ 

Snygg-Jessica!

Fina Tyrisen!

Chillande i sommarvärmen

Jessica och Anna!

Emma! 

Haha, fine hårbollen Douglas vid matbordet

Jessica

Fin-Tyra

Johanna!

Trötta tjejer i den störda värmen 

Schteekberg! ^^ 

Jag och Douglas 

Anni-panni! 

Emms och Tyra och ljus

Chillande, extremt hårig hund 

Haha! Anna, Kristina och hårbollen!

Snyggaste Johanna posar nere vid sjön!

Badtjejer!

Haha, jag och Johanna och de brända popcornen! ^^

Mega-glada Tyra apporterade pinnar som en galning i sjön!

Och Anna lyckades få Douglas att bada lite också, han var världens sötaste när han flöt runt där med all sin långa päls!

Ja, det där blev en väldig massa bilder, jag hoppas de kommer gå att ladda upp. Internetanslutningen är verkligen inte på topp här, vilket jag också tror är anledningen till att jag inte kunde ladda upp den charmiga videon jag hade på Douglas när han simmar. Ni får klara er och det tror jag att ni kommer göra. 

2 kommentarer:

  1. YAAAAY ^_____^ mihi, man ser verkligen hur det ryker från påsen också! x3

    SvaraRadera
  2. haha, ja precis!! ^^ så jäkla roligt! >__<

    SvaraRadera