lördag, juni 18

Ahh, hur ska det gå med den här sommaren egentligen? ><
.

6 kommentarer:

  1. det ska gå väldigt bra tycker jag.

    SvaraRadera
  2. jag vet inte riktigt hur du har det där borta, men du är på island! och din familj kommer väl snart? allting kommer säkert att bli jättebra, och tänk sen vad mycket du kommer ha att berätta sen, om din sommar på island! ♥ puss

    SvaraRadera
  3. kämpa kämpa min finaste Ella! Jag kan inte ens tänka mig hur jobbigt det kan vara ibland! Men du är så stark som tog dig ut på en sån utmaning! Du kommer klara det galant! Stay strong min älskade Ella!

    SvaraRadera
  4. duh. det här kommer bli en fantabulös sommar för dig, även om det är jobbigt stundtals. för liksom. du är på ISLAND. galet. if all else fails, stjäl en häst och rid in i solnedgången.
    kärlek. kärlek. kärlek.

    SvaraRadera
  5. Du kommer klara på sommaren! Om det blir för jobbigt är vi ju alla bara ett telefonsamtal bort.Och du har ju världens party att se fram emot i slutet av sommaren!
    Saknar sig finaste! Jag tycker du är verkligen modig som är på Island helt själv!

    SvaraRadera
  6. den kommer gå skitbra, Ella, för precis som alla andra har sagt så är du ju på ISLAND! Hur coolt är inte det liksom, och vi vill höra allt om det när du kommer hem igen. Och som Rita säger, vi finns ju här, på msn eller mobilen! <3

    SvaraRadera