måndag, juli 11

Island del 2 - Geysir och Gulfoss

okej. nu fortsätter jag med att redovisa islandsäventyret litegrann, det blir visst lite hoppigt men så är det. 
.
efter min sista dag på gården kom mina fina föräldrar och plockade upp mig och mina grejer och vi for mot en kvällsutforskning av natur/turist-attraktionerna geysir och gullfoss. delar av släkten mötte upp och vi åt en fin middag innan vi begav oss ut, först för att beundra de fascinerande geysrarna och sedan för att se det gigantiska vattenfallet gullfoss. 
.
allt var hemskt spexigt och fyllt av lycka, och jag och systern producerade hela tre mindre naturfilmer fyllda av vatten och charm♥!















2 kommentarer:

  1. ja jo, jag har nog en ganska galen personlighet men jag tvivlar på om det i mitt fall är något bra... du verkar må bättre nu och det är iaf väldans bra tycker jag <3

    SvaraRadera