måndag, september 5

liiiiiiiivet

månadens man firar ett år och det händer massvis av spexiga saker. på något sätt har bloggandet blivit lite undanskuffat senaste tiden. men strax börjar en ny skolvecka och vi ska bege oss genom regnet till vår käraste idrottslärare britt om ett par minuter.
 .
ikväll kan jag dock utlova ett mer omfattande blogginlägg med rapport från ett visst fantastiskt vargbesök förra veckan, en viss asfin kräftskiva i helgen, en viss mccartneys första vecka på strömma och allt det där som upptar mitt liv..! om en vecka flyttar hundarna hit och jag längtar så jag går sönder, ska bli så himla roligt! och om två veckor far jag i udda sällskap till polen, det ska också bli charmigt som satan! haha, allt konstigt och fint händer visst nu. and i'm trying to enjoy it as much as i can.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar