måndag, september 5

sörgårdshäng

näe, fan för mig säger jag nu. för klockan är halv elva, och är man en ella så klarar man inte att författa ett omfattande blogginlägg om allt spexigt som hänt, vilket jag lovade tidigare idag, på enbart en halvtimme. eftersom internet stängs av elva på det här charmiga lilla stället. ingen bitterhet, nej nej.

anyways, jag kände bara att jag ville skriva något litet förklarande. det är måndagskväll och jag, johanna, emma och anna hänger i världens bästa soffa i vårt lilla vardagsrum. emma är så störande som bara hon kan vara, tuggar äckligt godis och genomför försök att applicera det från sin tunga till min dator. she's a lovely, lovely person. ()


och det här är som sagt vad vi gjorde förra torsdagen, jag och min lilla hundklass. och imorgon kväll ska jag försöka skriva ett inlägg om vårt möte med kolmårdens små vargar på riktigt..!

2 kommentarer:

  1. wöööw... jag vill också träffa en sån.

    SvaraRadera
  2. åååååh ella, jag tror att mitt brev sitter och fryser i nån ödslig skog och är ensam, rädd och ledsen! och eldar pinnar för att hålla sig varm... oh my garden, it´s so saad... :(

    SvaraRadera