lördag, oktober 29

second hand in my ♥

(test av egopics med nya kameran, rooooligt!)





jag har haft en underbar första dag på höstlovet. slappnat av PÅ RIKTIGT för första gången på ett tag. varit så galet chill. dagen började nämligen hyfsat tidigt med bilutflykt till pingstkyrkans second hand med mina fina föräldrar, och jag fick ju  förstås agera chaufför. där fyndade jag två guldkorn, en kok-kaffekanna (som jag poserar så fint med på nedersta bilden) och en fantastisk brun, stickad väst (som också skymtar på bilderna). den är helt enkelt underbar. chill personifierad. jag har glidit runt i den hela dagen sedan jag kom hem och jag älskar den redan. mumma. ♥ 
.
övrig kuriosa är att jag far söderut imorgon till kalmar och skåne och gud vet vart jag hamnar under veckan. jag ska i alla fall studera islandshästar och fota massa och det kommer nog bli asfint, man behöver inte veta allt i förväg. jag skulle tro att veckan blir helt datorlös, men det får vi också se. i vilket fall är jag tillbaka på lördag om knappt en vecka, och jag nås såklart på min lilla mobil ifall ni skulle vilja höra om jag lever..!

kärlek och chill!
/er ella

3 kommentarer:

  1. Du är så fin ella! Kommer sakna dig! Ha kul o klappa dem små filurerna åt mig :3 ! Kram <3

    SvaraRadera
  2. jävlar!
    du e mig allt en liten goding! älskar egobilderna, så himla söt! ha de så fint nu, little roomie!<3

    SvaraRadera