söndag, november 6

lovets sista dag.

HEMMA IGEN! det mest udda lovet jag haft, for real. men det har varit lärorikt, roligt och chill. jag har numera typ alla mina faktauppgifter för projektarbetet och det känns BRA. mhh. tydligen har alla mina kära vänner varit väldigt ordentliga med pluggande under lovet och ja, det har väl bara varit ett sånt lov helt enkelt!

jag ska snart gå och lägga mig eftersom det är skola imorgon, det här skulle bara bli ett litet kort rapporterings-inlägg. men framförallt ville jag framföra all min kärlek för de fina kommentarerna på det förra inlägget som jag möttes av när jag startade datorn idag. från bästa systern, älskade roomien och fina sambon. ni är fab. och det var skönt att kommentars-torkan blev bruten!

imorgon bär det av till strömma igen och faktiskt extra tidigt eftersom jag vill hinna se min lilla ponny igen innan skolan börjar. precis som jag har han haft höstlov i tio dagar nu och det känns konstigt att vi inte träffats på så länge. så jag bestämde mig för att ta mig dit fortast möjligt. 

det sista jag har att säga ikväll är bara att ni, kära bloggläsare, ska veta vilken fabulös klass jag går i. i förra veckan kom klassfotot hem och jag bara ler varje gång jag ser på det, det är så jävla roligt och jag inser vilka underbara människor jag delar min vardag med! gud. nästa helg ska jag försöka komma ihåg att visa det här på bloggen, och i annat fall får ni komma hem till mig och se det. för mumma vad snyggt det är!
puss och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar