måndag, november 7

ring out the bells again like we did when spring began

av någon anledning blir jag lite känslosam varje gång jag hör wake me up when september ends med green day. och jag tänker alltid på när vi sjöng den på skolavslutningen i femte klass.

annars njuter jag av umgänge med mina älskade sambos, för tillfället liza, rita, emma, michelle och kristina, och skriver lite skolarbete. dagen har fyllts av skidweekend-letande och lysts upp av att jag har världens underbaraste ponny till låns. right now he's the love of my life. 

1 kommentar:

  1. känner likadant med den låten. fast jag låg i min säng och gick i nian. och då slog det mig vad gammal jag är. fast ändå inte. men jämfört med att gå i femman. och det här blev ju tidernas mest onödiga kommentar. puss anyway.

    SvaraRadera