fredag, november 18

frost och finaste.


här om dagen var vi ute med min prins i vintersolen. det är allt fantastiskt hur fint man kan utnyttja en idrottshåltimma.
(klickar ni på bilderna så blir de förhoppningsvis lite större!)




och i övrigt är jag kvar på strömma denna veckan. jobbar helg och spenderar kvalitetstid ihop med finaste jessica. sjukdomen hänger i så smått, men psykiskt mår jag fabulöst bra och hästen gör mig fortfarande så glad så att jag nästan dör. för ärligt talat, är han inte bland det finaste ni sett?

ikväll har vi annars diskuterat dejter och ätit gröt. det är en speciell känsla att vara kvar här över helgen, och trots att min smådjurs-pepp är så låg (typ obefintlig) så tror jag att jessica, och delvis även nicklas, kommer göra den här helgen ganska fin ändå. 
nu väntar sömn så att vi är friska, pigga och glada imorgon!

2 kommentarer:

  1. din prins är sådär brunt ponny-luddig som småponnysarna var på ridskolan när man var liten. och man var ett litet barn och de var små starka hästar som gjorde vad de ville, och man älskade dem. så jävla fint, så fint.
    (och jag bara glider iväg från ämnet i varenda kommentar jag skriver verkar det som!)

    SvaraRadera
  2. helgen vart ju super! Riktigt kvalitetstid där med mycket flams och skratt <3

    SvaraRadera