tisdag, november 15

i was yours, you were never really mine.

haha, michelle är så gullig. hon anmärkte på mitt dåliga bloggande, men då sa jag att då får hon väl visa att hon läser genom att kommentera lite mer kanske? och vips, den lilla tösen skriver gulle-kommentar så man blir helt glad! haha. och man får ju hoppas att det håller i sig. men då gäller det ju också att jag ser till att blogga förstås, som svar på hennes visade intresse. yes.

så let's see. jo, innan jag glömmer det ska jag också förmedla till lilla jessica att hon är så himla charmig! jag dog lite när anna sa till mig att jessica hade skrivit till henne att det fanns en superviktig kommentar på min blogg som jag måste läsa. superviktig, och full av kärlek!

alltså ärligt, jag hade ju tänkt börja skriva om vad som har hänt de senaste dagarna, men nu blev jag liksom helt så där vän-kärleks-tokig som några av mina små flickor blir ibland, när de skriver långa, vackra texter om  hur mycket de uppskattar folket som finns runt dem!

jag går runt och är lite galen i alla mina vänner just nu, för de är så jävla bra. så himla fina. så fantastiska. ja, jag har ju en del små-ångest över att ett slut på den här strömma-sagan närmar sig, och jag antar att det är lite därför jag känner så här. när jag vet att det som är nu snart kommer att vara till ändå så blir jag mer medveten än någonsin om hur fint det är. och det är väl bra, på sitt sätt. att jag ser till att göra det bästa av det som ännu återstår. men i alla fall, man säger det antagligen aldrig tillräckligt ofta. käraste vänner, ni som läser här, och så ni som inte gör det. jag älskar er. verkligen. så galenskaps-mycket.

och nu känns det liksom inte riktigt som att det går att börja skriva om övriga livet bara så där. så jag skiter i det. det viktigaste att nämna är väl att jag är lite fån-sjuk för tillfället och ska gå och lägga mig så att jag har någon chans att få lite extra sömn och förhoppningsvis bli frisk. men först ska jag bara mysa lite och skriva på mitt senaste anna-brev en stund. det ska inte dröja typ åtta veckor tills du får det den här gången darling. 

sen skrev jag ju också något om att lägga ut bilder från den där festen i fredags. dock får vi väl se om det blir så. de finns redan på ett antal ställen nu, så jag tror inte det behövs direkt. och hade inte michelle en lösenordsskyddad blogg så skulle jag länkat till hennes inlägg om det hela. men det får gå ändå! puss och kärlek.

3 kommentarer:

  1. AAAHHH! Älskar dig också tokunge!<3 (här får du en till kommentar bara för det)

    SvaraRadera
  2. finaste ella <3 älskar dig med din tok!

    SvaraRadera
  3. skäms lite för att jag är så seg med att läsa bloggar och alltid kommenterar äldre inlägg, men jag antar att det är sådan jag är, lite seg hehe. Ville bara säga att det var kul att du gillade min kommentar, den var full av kärlek ska du veta <3

    SvaraRadera