lördag, december 3

fragment

alltså, jag dör lite. det är uppenbarligen någon som har kommit in på min blogg då de har googlat "leonards elmoppar", hur stört är inte det? haha! ^^

det kan sannerligen vara underhållande att kolla sin bloggstatistik då och då. man kan ju då även få veta att den senaste veckan har 49 personer från usa, två personer från ryssland och en person från tyskland kommit in på min blogg. undra hur god deras svenska är..?

och jag är medveten om hur dålig blogguppdateringen är just nu, när typ allt händer och det finns massor att skriva om. men tankarna är lite trassel och känslorna är lite odefinierbara. jag har liksom inte riktigt lust kanske. eller jo. fast ja. nu skriver jag ju, och det känns bra.

jag försöker fokusera på allt det som är bra. som att vakna upp hemma i min säng med emma jämte imorse. för det var typ jättefint. hon är guld.

2 kommentarer: